Vanaf € 50,00 gratis bezorgd in Nederland -- Binnen 3 werkdagen in huis

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht?
Ben je niet tevreden over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling? Dat vinden wij erg vervelend!
We stellen dan ook alles in werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen.

Meld je klacht per mail, post of telefoon.
Wij vragen je de klacht goed te omschrijven. Indien het om een product gaat voeg dan foto’s toe zodat wij de klacht goed kunnen beoordelen.

Een klacht is gegrond indien deze niet veroorzaakt wordt door:
– foutief gebruik, nalatigheid onderhoud
– beschadiging door opzet/nalatigheid
– normale slijtage

Je ontvangt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 werkdagen een reactie.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@onsveer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.